[Sorvi-admin] Louhoksen käyttäjäoikeudet

Joona Lehtomäki joona.lehtomaki at cs.helsinki.fi
Sun May 13 21:21:57 CEST 2012

> Ehkä tää ouzon ehdotus yhdestä onnistuneesta pull-request-kierroksesta
> ennen täysiä oikeuksia voisi toimia tässä vaiheessa. Siis jos nyt
> JuusoQ:n jälkeen ilmaantuu lisää ihmisiä.

Ok, tehdään näin. Muokkasin nyt kuitenkin tiimi-oikeuksia niin, että
sorvi-tiimin jäsenillä on pull/push-oikeudet (ei admin-oikeuksia)
ainoastaan soRvi-deviin. Mun mielestä ownereilla pitäisi edelleen olla
kaikki oikeudet kaikkiin repoihin, ilmoittakaan jos teillä on jotain
ongelmia.

> Tätä varmaan tosiaan edistää,
> jos ehditään kirjoittaa kompaktit ohjeet veppiin miten projektiin saa
> helposti kontribuioitua.

Ehdottomasti samaa mieltä. Täytyy lisätä tämä johonkin todo-listalle.

Joona