[Sorvi-admin] Re(2): RE: Vast:Äänestysaluerajoja ei ole saatavilla mistään valtakunnallisesti

Joona Lehtomäki joona.lehtomaki at cs.helsinki.fi
Fri May 11 08:32:19 CEST 2012

Huomenta,

Tilastokeskuksen luokittelut kannattaa ehdottomasti ottaa pohjaksi,
sitten tarvitaan vielä se paikkatieto.

Jogi: luin jostain aikaisemmasta viestiketjusta, että teillä oli ollut
juttua Pekka Sarkolan kanssa siitä, miten MML:n Antti Rainion ehdotus
"vyöhykkeistämisestä" voitaisiin toteuttaa. Oletteko sopineet Pekan
kanssa jo jotain? Jos Pekan lisäksi tarvitaan lisää
paikkatietopuurtajia, niin itse voisin osallistua duuniin
datavaalit-hengessä.

Joona