[Sorvi-admin] Re(2): RE: Vast:Äänestysaluerajoja ei ole saatavilla mistään valtakunnallisesti

Pekka Sarkola pekka.sarkola at poscon.fi
Sun May 13 17:28:17 CEST 2012

Moi!

Hieman tuota aineistoa tutkailin tuolta Jyväskylän suunnalta. Lyhyesti: kyseessä on minimum bounding polygon -ongelma. Ei kovin triviaalia.

Homma kyllä tehtävissä, mutta vaatii kyllä vähän käsityötä
.
Terveisin,

Pekka Sarkola
---
From my mobile device

 Antti Poikola <antti.poikola at gmail.com> kirjoitti:

Homma on vähän vaiheessa rahoituksen suhteen, OM:stä ei ole nyt kuulunut
mitään (pitänee pingata perään). Pekka arvioi, että vyöhykkeistämällä
pääsee pitkälle, mutta esim. kuntarajoihin matchaaminen vaatii
manuaalista työtä. Homma ei missään nimessä onnaa ennen HSopenia, mutta
jos edes ennen kunnallisvaaleja.

Voisi olla hyvä, jos tästä lähestymistavasta voisi tehdä vaikka HSOpenin
yhteydessä jonkun proof of conceptin, jolloin myyntityö OM:n suuntaan
helpottuisi. Pekka cc:nä voinet kommentoida.

-Jogi