[Sorvi-admin] Gradu Open datasta

Tomi Kinnari tomikinnari at gmail.com
Tue Mar 6 16:56:53 CET 2012

Moi!

Perjantain tapaaminen on hyvä idis, jos kerran olette jo sopivasti
kaupungissa. En ole vielä ehtinyt tehdä lopullista listaa
kysymyksistä, joten en tiedä voinko haastatella teitä ihan
virallisesti graduun. Mutta toisaalta tiedän kyllä suurin piirtein
mitä pitäisi kysellä, joten teidän kanssa voidaan ottaa pilotti
haastattelu, niin tuleepahan kyssäritkin samalla testattua :).

Nähdään siis perjantaina rautsikka-asemalla. Mitä kahvilaa niistä ajattelit?

-T