[Sorvi-admin] Gradu Open datasta

Leo Lahti leo.lahti at iki.fi
Tue Mar 6 10:33:37 CET 2012

Moikka Tomi, olen perjantaina Helsingissä käymässä, ja ehdottamasi
graduaiheen tiimoilta meille sopisi Parkkisen Juuson kanssa tapaaminen
rautatieaseman kahvilassa pe 9.3. klo 13:30-14:30. Olemme menossa
esittelemään projektia Jyväskylään Instanssi-festareille
(http://instanssi.org/2012/ohjelma/) klo 14:30 lähtevällä junalla.
Miten tuo väli sopisi sulle? Jos tunti on liian lyhyt, voidaan katsoa
sitten tuossa yhteydessä mikä olisi toimivin tapa jatkaa.

Pistin cc:hen sorvin yksityisen admin-listan. Siinä on mukana
pääkehittäjät, eli lisäkseni Juuso Parkkinen ja Joona Lehtomäki.

/ Leo