[Sorvi-admin] [WARK] Tule wärkkäämään! WÄRK:fest, 20.-21. lokakuuta 2012 Kaapelitehtaalla

Leo Lahti leo.lahti at iki.fi
Wed Jun 27 14:53:44 CEST 2012

Moi Jaakko, tämä vaikuttaa hyvältä.

Yksi mahdollisuus olisi järkätä jonkinlainen avoimen datan
hackathon/analyysinurkka, ja voisimme siellä kiinnostuneiden kesken
tehdä analyysejä ja blogipostauksia ja tietysti esitellä projektia
uteliaille joko lokakuun lopun kunnallisvaaleihin liittyen
Datavaalit-teemalla, tai sitten vapaammin Suomi-teemalla, meillä on
sorvissa joitain työkaluja esim. sen suuntaisiin muuttoliike ym
juttuihin mitä ehdottelit alla. Tuurilla voitaisiin saada
akateemisiakin julkaisuideoita niin tulisi aika hyödynnetyksi työnkin
puolesta.

Ehdotusten takaraja on 24.8, joten tähän voisi palata elokuussa, kun
syksyn kuviot on tarkemmin selvillä. Koitamme olla mukana myös
syyskuun Open Knowledge Festivaleilla Helsingissä, pitää katsoa miten
tapahtumaan on mahdollista irrota syksyllä. Tämä voisi olla hyvä
paikka olla mukana. Koitetaan palailla vaikka heti tuossa elokuun
alussa.

Leo