[Sorvi-admin] Fwd: [Rihmasto] Luennoitsijatarvetta, asiantuntijat huomio..

Leo Lahti leo.lahti at iki.fi
Wed Jul 11 17:56:24 CEST 2012

Moikka J & J,

mainostin sorvia Rantasen Villelle joka pitää tällaisia
kansanvalistusiltoja ja haki rihmasto-listan (hyvä lista btw) mm.
hacktivismiin liittyen puhujia (ks. alla). Mainitsin, että elokuu sopisi
mulle parhaiten, mutta Ville ehdottaa kuitenkin aikoja syys-lokakuulle,
näistä mulle voisi onnistua 10.10, mutta ennen kuin vastaan niin ajattelin
forwardoida teillekin viestin siltä varalta, että jompikumpi innostuisi
matkakuluja vastaan tämmöisestä. Ihan oman innostuksen mukaisesti,
tottakai. Mutta jos tää ei sillä tavalla sytytä, tai muuten ole aikaa niin
kysyn varmaan jos tuo 10.10 Suomen visiittini yhteydessä toimisi, tai
sitten jonain myöhempänä ajankohtana.**

Leo