[Sorvi-admin] Gradu Open datasta

Leo Lahti leo.lahti at iki.fi
Wed Feb 15 22:27:43 CET 2012

Terve Tomi,

ajankohtainen graduaihe sulla, ihan uteliaisuudesta kysyn heti ekana,
millä osastolla/ryhmässä tällainen teetetään?

Jos tuntuu, että soRvin toimintamallin käsittely tukisi gradua, niin
voidaan hyvin pitää tapaaminen ja pohdiskella aiheeseen liittyviä
teemoja meidän projektin näkövinkkelistä. Olen maaliskuun alussa ja
lopussa käymässä Helsingissä, voitaisiin palailla esim. maaliskuun
ekalla viikolla tarkemmin asiaan. Liitin cc:hen muutkin soRvin
kehittäjät (Juuso Parkkinen ja Joona Lehtomäki), he saattavat olla
myös kiinnostuneita osallistumaan.

Muita aiheeseesi projekteja luulisin löytyvän ainakin Apps4Finland
2011-finalistien joukosta. Kannattaa selata listat läpi, ensimmäisenä
tulee mieleen tuota kautta löytyvä Parkkinappi, jonka kaupallistaminen
on ymmärtääkseni hyvässä vauhdissa.  Kaikkiin
Apps4Finland-osanottajiin voi varmasti ottaa rohkeasti yhteyttä.

yst-
Leo