[Sorvi-admin] Hacks & Hackers

Juuso Parkkinen juuso.parkkinen at gmail.com
Fri Aug 10 11:25:59 CEST 2012

Moi,

jees pääsen ite ainaki aiemmin paikalle. Pistin Kuikkaniemen Kaille mailia
josko hän ehtisi opastamaan ton Slides&Pollsin kanssa, mutta ei ole nyt
kesälomien jälkeen vastannut. Katotaan ehdinkö itse ottamaan siitä selvää,
ei kyllä pitäisi olla vaikea. Riittääkö jos päätetään sillon keskiviikkona
käytetäänkö sitä vai ei?

t. Juuso