[Sorvi-admin] tulkaa mukaan digitaaliseen tee-se-itse-meininkiin! // WÄRK:fest & digivärkkääminen

Leo Lahti leo.lahti at iki.fi
Thu Aug 9 09:31:18 CEST 2012

Moikka Juha & Antti,

meitäkin jo kyseltiin mukaan aiemmin, ja pari tutkijatoveria TKK:lta
ilmaisi kiinnostuksensa olla jotenkin mukana. Kevyiten tän saisi menemään
järkkäämällä esim. yhteishackathonia Datavaalien taikka yleisemminkin
avoimen datan ympärille, ja samalla pyrkiä tiivistämään yhteistyötä. Meidän
pitää kuitenkin vielä varmistaa miten kalenterista löytyy aikaa.

Leo