[Sorvi-admin] soRvi ja Opasnset: uusia avauksia

Leo Lahti leo.lahti at iki.fi
Tue Apr 3 14:22:28 CEST 2012

Moikka Jouni, pahoittelut vastausviiveestä, olin reissun päällä.

Google Maps ja OpenStreetMap-hommat on aktiivisessa vaiheessa, voidaan
pistää lisää linkkejä kun saadaan blogattua aiheesta.
GetPostalCodeInfo() tuottaa vain postinumero-kunta-mäppäyksen. Juuso taisi
aiemmin katsella myös postinumeroiden koordinaattihommia, mutta muistelen
että se koski vain Helsinkiä, ei koko maata.

Einari: olisi kiinnostavaa kuulla mikäli teillä syntyy R-rutiineja jotka
voisi sopia soRvi-kirjastoonkin liitettäviksi. Jos hyviä yhtymäkohtia
löytyisi niin me voitaneen täällä päässä hoidella liittämispuolta, ja
kaikista kontribuutioista tietysti asianmukaiset maininnat paketin
yhteyteen. Tämä olisi verrattain kevyt tapa hakea yhtymäkohtia projektien
välillä.

Leo